Dragi clienti,

😷
In contextul situatiei actuale generate de Hotararea nr.6 din 08.03.2020, va informam ca Bilete.ro a luat toate masurile recomandate de Guvernul Romaniei pentru impiedicarea raspandirii acestui virus.🧼🧼

Dorim sa fim total transparenti fata de clientii nostri, sa le oferim toate informatiile de care au nevoie.

Astfel dorim sa anuntam urmatoarele:

👩‍⚕️&👨‍⚕️Toti angajatii BILETE.RO vor intra in regim de lucru de acasa, WFH (work from home)
🎫 Va recomandam cu incredere achizitionarea de bilete prin E-Bilet - bilete in regim electronic, comandate online, trimise via e-mail. Acestea sunt disponibile pentru toate evenimentele prezente la vanzare pe BILETE.RO. Be Green! Oprim temporar, pe o perioada nedeterminata, livrarea de bilete prin curier, atat pentru siguranta Dvs, cat si pentru siguranta angajatilor BILETE.RO
🖨️Casieriile BILETE.RO din Bucuresti (Hotel Ibis) si Cluj (Sala Polivalenta) au fost inchise pana la data de 31 martie cu posibilitate de prelungire a perioadei.
🖨️Punctele de vanzare partenere BILETE.RO ( Inmedio, Germanos, Posta Romana, Vodafone, Info point Promenda) sunt disponibile momentan. Va vom informa imediat, daca exista modificari.
📱incepand de Luni 16.03.2020 numarul de telefon pentru contact va fi modificat.

Noul numar de telefon va fi afisat pe pagina https://www.bilete.ro/info/despre-noi/contact/ in momentul in care acesta va fi pus in functiune.

😷 Datorita actualei situatii si a masurilor preventive aplicate, procesarea solicitarilor este ingreunata. Va asiguram ca facem tot posibilul sa preluam si sa solutionam toate mesajele dumneavostra, in cel mai scurt timp posibil.

🙏Apelam la intelegerea clientilor asupra situatiei si va cerem rabdare pentru solutionarea tuturor mesajelor primite. 🙏
Tot ce ne dorim este timp  , pentru intelegerea si solutionarea fiecarei situatii in parte, ca ulterior sa putem continua sa va oferim bilete pentru🕺 concertele, 👯festivaluri, 🩰spectacolele si meciurile dumneavoastra preferate o data cu finalizarea acestei situatii unice.

🤔Clientii care nu cunosc statusul evenimentului la care au bilete achizitionate sunt rugati sa verifice pagina evenimentului folosind calendarul Bilete.ro la adresa: https://www.bilete.ro/calendar/, paginile sunt actualizate de fiecare data cand exista informatii noi.

Adresa de e-mail info@bilete.ro va sta la dispozitie.

🙏VA MULTUMIM PENTRU INTELEGERE SI RABDARE🙏!

Echipa Bilete.ro

Ajutor

Descopera cum sa utilizezi site-ul si sa gasesti biletele cautate cel mai simplu. Citeste articolele de mai jos daca ai intrebari sau nelamuriri specifice.In cazul in care nu gasesti informatia ca ...

citeste mai departe

Despre noi

Bilete.ro este un furnizor profesional de solutii de achizitie de bilete pentru o plaja larga de evenimente culturale, sportive, in incinte inchise sau in aer liber.Suntem printre primele companii ...

citeste mai departe

Reteaua de magazine

Reteaua Bilete.ro s-a extins, si a ajuns la 1500 de puncte de vanzare la nivel national. Plaseaza o comanda de bilete pe www.bilete.ro si alege sa cumperi biletele de la cel mai apropiat Oficiu P ...

citeste mai departe

Asigurarea En Garde

De câte ori nu te-ai găsit în situația de-a renunța la planurile tale de weekend sau city break? Sau de festival?! Și ai renunțat, pentru că de cele mai multe ori n-ai putut controla contextul. Și ...

citeste mai departe

Card si Tichet Edenred Cultural

Vești bune! BILETE.ro introduce o nouă modalitate de plată! De acum poți cumpăra bilete la spectacolele dorite și le poți achita cu Edenred Cultural. Cardul și tichetul Edenred Cultural sunt a ...

citeste mai departe

Fortuna

Parasesti site-ul bilete.ro si atentie ca se aplica politica de confidentialitate a site-ul respectiv - operator de jocuri de noroc Fortuna si este responsabilitatea lor pentru prelucrarea datelor ...

citeste mai departe