Descopera cum sa utilizezi site-ul si sa gasesti biletele cautate cel mai simplu. Citeste articolele de mai jos daca ai intrebari sau nelamuriri specifice.
In cazul in care nu gasesti informatia cautata ne poti contacta telefonic sau pe email. 

Cum comand bilete?

Pentru rezervarea online si achizitionarea de bilete la evenimente pasii sunt urmatorii: 1. Gaseste evenimentul dorit folosind functia Cauta de pe prima pagina sau navigand prin categoriile de ev ...

citeste mai departe

Plata online sau cash

Transfer bancar - Platile se vor efectua in contul S.C. DEPARTAMENTUL LOGISTIC EVENT SRL. Cont RON ▶︎ RO78 BACX 0000 0030 2771 2002 - UniCredit BankCont EUR ▶︎ RO08 BACX 0000 0030 2771 2001 - Uni ...

citeste mai departe

Livrare prin curier

Livrarea biletelor comandate se va face prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier. Pachetul va ajunge la dumneavoastra in maxim 2 zile lucratoare, exceptie facand perioadele de sarbator ...

citeste mai departe

Ridicare din magazin

Dupa efectuarea comenzii pe site, puteti ridica biletele la unul dintre punctele noastre de vanzare in maxim 3 zile calendaristice de la data plasarii comenzii in baza numelui si a codului comenzi ...

citeste mai departe

eBilet printat acasa

Be Green: Alege eBilet si economisesti taxa de curier si ajuti mediul inconjurator. Printeaza eBiletul acasa si vino cu el la eveniment. Odata ce ai plasat si ai achitat comanda cu livrare prin eB ...

citeste mai departe

Returnare bilete

RETUR BILETE: a) un bilet cumparat la un eveniment care va avea loc nu mai poate fi returnat b) un bilet cumparat la un eveniment care a fost amanat (ca data si/sau ca ora) sau caruia i s-a mo ...

citeste mai departe

Duplicare bilete

In cazul in care biletele la un spectacol au fost pierdute/distruse, este necesara o solicitare in scris pe e-mail la adresa office@bilete.ro cu numele si numarul de comanda. Numarul de comanda se ...

citeste mai departe