RETUR BILETE:

a) un bilet cumpărat la un eveniment care va avea loc nu mai poate fi returnat

b) un bilet cumpărat la un eveniment care a fost amânat (ca data și/sau ca ora) sau căruia i s-a modificat locația  sau a avut modificări de artiști (retragerea unui artist fata de cei anunțați initial) se poate returna in următoarele condiții:

- Bilete fizice: se vor putea returna la casieria bilete.ro ( Hotel Ibis de la Gara de Nord, București) prezentând biletele achiziționate si codul comenzii de bilete într-o perioada de timp anunțată pe www.bilete.ro la pagina evenimentului respectiv si in cadrul programului de lucru al casierie Bilete.ro. Persoanele care sunt in imposibilitatea de a ajunge la casieria sau sediul bilete.ro pot trimite biletele prin curier (pe cheltuiala proprie a Clientului cumpărător) la sediul Bilete.ro (vezi adresa postala de la secțiunea "contact"), contravaloarea biletelor returnate (fără taxele de curierat, de transfer bancar, sau taxe de procesare - conform condițiilor de vânzare de bilete ale www.bilete.ro ) se va returna in contul bancar indicat de persoana care a achiziționat biletele in 14 zile lucrătoare de la data primirii acestora (dacă nu este anunțată către clienți o alta perioada de timp de retur bani)

 

- E-ticket: (bilete achitate online și primite via e-mail)  se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail office@bilete.ro, contravaloarea e-ticket-ului se va restitui in contul din care a fost achitat, in 14 zile lucrătoare DUPĂ data la care evenimentul va avea loc.  Nu necesita deplasarea la casieria Bilete.ro.

- exista situații in care retururile de bilete in cazul de mai sus sa se facă nu de către Bilete.ro ci de către Organizatorul evenimentului in condițiile specificate de acesta si comunicate clienților prin intermediul www.bilete.ro la pagina evenimentului.

c) un bilet cumpărat la un eveniment care a fost anulat se poate returna in următoarele condiții:

- Bilete fizice: se vor putea returna la casieria bilete.ro ( Hotel Ibis de la Gara de Nord, București) prezentând biletele achiziționate si codul comenzii de bilete într-o perioada de timp anunțata pe www.bilete.ro la pagina evenimentului respectiv si in cadrul programului de lucru al casierie Bilete.ro. Persoanele care sunt in imposibilitatea de a ajunge la casieria sau sediul bilete.ro pot trimite biletele prin curier (pe cheltuiala proprie a Clientului cumpărător) la sediul Bilete.ro (vezi adresa postala de la secțiunea "contact"), contravaloarea biletelor returnate (fără taxele de curierat, de transfer bancar sau taxe de procesare - conform condițiilor de vânzare de bilete ale www.bilete.ro ) se va returna in contul bancar indicat de persoana care a achiziționat biletele in 14 zile lucrătoare de la data primirii acestora (dacă nu este anunțată către clienți o alta perioada de timp de retur bani)

 

- E-ticket: (bilete achitate online si primite via e-mail)  se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail office@bilete.ro, contravaloarea e-ticket-ului se va restitui in contul din care a fost achitat in termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de retur.  Nu necesita deplasarea la casieria Bilete.ro.

Nota importanta: in cazul niciuneia din variantele de mai sus NU se vor returna bilete in magazinele si casieriile partenere Bilete.ro: Posta Romana, Inmedio, Germanos, Metrou Unirii 1, Librăria Eminescu. 

 

Bilete.ro poate percepe taxe de intermediere pentru serviciile prestate. La pretul fiecarui bilet achizitionat se va adauga un Cost procesare comanda sistem Bilete.ro de 0,5 lei per bilet (tva inclus)

 

*EXCEPTII de la politica noastra de retur mentionata in aceasta sectiune: 

Avand in vedere Hotararea nr.6 a Grupului de suport tehnico-stiintific privind gestionarea bolilor inalt contagioase pe teritoriul Romaniei, aprobata prin procedura prevazuta in art.4 din Hotararea nr.4/04.03.2020 a Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta, conform prevederilor art.2:

Se vor lua masuri de interzicere privind desfasurarea evenimentele, programate pana la data de 31 martie 2020 si care presupun participarea unui numar mai mare de 1000 persoane. 

Pentru evenimentele cu un numar mai mic de 1000 de persoane, masura de interzicere va fi adoptata la nivel local pentru fiecare eveniment in parte, pe baza unei analize a riscurilor si a tipului de activitate, cu avizul prealabil al Directiei de Sanatate Publica. 

Aceste masuri de interzicere vizeaza atat activitatile publice cat si cele private, desfasurate in interiorul unor incinte cat si in aer liber.

Pentru fiecare eveniment care va fi anulat sau amanat sau restrans ca numar de participanti de catre Organizatorul evenimentului, in baza prevederilor legale obligatorii mentionate mai sus, TLD va informa clientii cumparatori despre decizia Organizatorulului legata de valabilitatea biletelor sau abonamentelor si/sau daca se va rambursa sau nu contravaloarea biletelor/abonamentelor achizionate si implicit despre conditiile de rambursare a valorii biletelor/abonamentelor pentru fiecare eveniment in parte, conform indicatiilor primite de la Organizatorii evenimentelor.

TLD va aplica aceste exceptii de la politica de retur actuala numai pentru evenimentele programate a fi desfasurate pana la data de 31.03.2020. In cazul in care aceasta perioada va fi extinsa, TLD va informa in consecinta clientii.