RETUR BILETE:

a) un bilet cumparat la un eveniment care va avea loc nu mai poate fi returnat

b) un bilet cumparat la un eveniment care a fost amanat (ca data si/sau ca ora) sau caruia i s-a modificat locatia  sau a avut modificari de artisti (retragerea unui artist fata de cei anuntati initial) se poate returna in urmatoarele conditii:

- Bilete fizice: se vor putea returna la casieria bilete.ro ( Hotel Ibis de la Gara de Nord, Bucuresti) prezentand biletele achizitionate si codul comenzii de bilete intr-o perioada de timp anuntata pe www.bilete.ro la pagina evenimentului respectiv si in cadrul programului de lucru al casierie Bilete.ro. Persoanele care sunt in imposibilitatea de a ajunge la casieria sau sediul bilete.ro pot trimite biletele prin curier (pe cheltuiala proprie a Clientului cumparator) la sediul Bilete.ro (vezi adresa postala de la sectiunea "contact"), contravaloarea biletelor returnate (fara taxele de curierat, de transfer bancar, sau taxe de procesare - conform conditiilor de vanzare de bilete ale www.bilete.ro ) se va returna in contul bancar indicat de persoana care a achizitionat biletele in 14 zile lucratoare de la data primirii acestora (daca nu este anuntata catre clienti o alta perioada de timp de retur bani)

 

- E-ticket: (bilete achitate online si primite via e-mail)  se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail office@bilete.ro, contravaloarea e-ticket-ului se va restitui in contul din care a fost achitat, in 14 zile lucratoare DUPA data la care evenimentul va avea loc.  Nu necesita deplasarea la casieria Bilete.ro.

- exista situatii in care retururile de bilete in cazul de mai sus sa se faca nu de catre Bilete.ro ci de catre Organizatorul evenimentului in conditiile specificate de acesta si comunicate clientilor prin intermediul www.bilete.ro la pagina evenimentului.

c) un bilet cumparat la un eveniment care a fost anulat se poate returna in urmatoarele conditii:

- Bilete fizice: se vor putea returna la casieria bilete.ro ( Hotel Ibis de la Gara de Nord, Bucuresti) prezentand biletele achizitionate si codul comenzii de bilete intr-o perioada de timp anuntata pe www.bilete.ro la pagina evenimentului respectiv si in cadrul programului de lucru al casierie Bilete.ro. Persoanele care sunt in imposibilitatea de a ajunge la casieria sau sediul bilete.ro pot trimite biletele prin curier (pe cheltuiala proprie a Clientului cumparator) la sediul Bilete.ro (vezi adresa postala de la sectiunea "contact"), contravaloarea biletelor returnate (fara taxele de curierat, de transfer bancar sau taxe de procesare - conform conditiilor de vanzare de bilete ale www.bilete.ro ) se va returna in contul bancar indicat de persoana care a achizitionat biletele in 14 zile lucratoare de la data primirii acestora (daca nu este anuntata catre clienti o alta perioada de timp de retur bani)

 

- E-ticket: (bilete achitate online si primite via e-mail)  se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail office@bilete.ro, contravaloarea e-ticket-ului se va restitui in contul din care a fost achitat in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii solicitarii de retur.  Nu necesita deplasarea la casieria Bilete.ro.

Nota importanta: in cazul niciuneia din variantele de mai sus NU se vor returna bilete in magazinele si casieriile partenere Bilete.ro: Posta Romana, Inmedio, Germanos, Metrou Unirii 1, Libraria Eminescu.