Bilete la Relatii cu Clientii

Data si locatia

08-09 mai
Relatii cu Clientii - 08

Online, Video Conferinta

Bilete   

de la 1399,44 RON

Adauga En Garde la bilet
Si banii se intorc la tine daca nu ajungi la eveniment. Afla mai multe aici.

SCOPUL PROGRAMULUI
Acest program de training cu durata de 2 zile, permite cursantilor sa inteleaga importanta servirii clientilor care sa asigure avantajul competitiv al organizatiei, crearea unei atitudini proactive in servirea clientilor.
 
OBIECTIVE
Obiectivele programului sunt
Recunoasterea beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii
Manifestarea unei atitudini pozitive fata de client si cunoasterea modului de abordare al clientului in functie de tipologia lui Chestionarea clientului astfel incat sa se obtina cat mai multe informatii de la el
Insusirea tehnicii ca limbajul transmis de catre angajat sa sprijine comunicarea cu clientii
Importanta transmiterii unui limbaj verbal limpede, si, mai ales, importanta modului in care se raspunde si se vorbeste la telefon
Ascultarea cu adevarat a clientului, aratarea unei consideratii depline fata de client
 
COMPETENTE ACOPERITE
Dupa parcurgerea programului de training participantii vor dobandi urmatoarele competente:
Cunostinte privind tipurile de relatii pe care le putem parcurge cu clientii si metode de dezvoltare a acestora;
Identificarea si aplicarea de metode de imbunatatire a retentiei in sistem a clientilor;
Elemente de optimizare a relatiilor cu clientii Tehnici de chestionare si persuasiune a clientilor
 
STRUCTURA SI DURATA PROGRAM
Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti
O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h

Distribuie aceasta pagina

Newsletter @ Bilete.ro

Oferte exclusive si o editie saptamanala cu cele mai noi evenimente.