Bilete la THE MISSION In the Park

Data si locatia

0 evenimente in viitorul apropiat
revino in curand

Comunicat organizator The Mission 16.09.2016

"Multi dintre voi au participat la celelalte editii The Mission in the Park si intelegem ca asteptarea pentru o noua noapte de distractie era mare !

Ca sa putem organiza evenimentul am semnat un contract de inchiriere cu locatia privata. Zilele trecute locatia a trecut din domeniul privat in domeniul public fara ca noi să fim instiintati.

Desi evenimentul era public de luni de zile, astazi la ora 14.00, am fost anuntati de autoritati cu privire la faptul ca evenimentul este organizat pe domeniul public si automat avem nevoie de autorizatie.

In acelasi timp ne-au anuntat si ca nu o putem obtine in timpul scurt ramas la dispozitie si ca fapta noastra este infractiune si se pedepseste cu inchisoarea.

Desi am incercat sa schimbam locatia, timpul nu ne-a permis sa ne mutam si sa oferim participantilor ce am promis.

Din pacate totul era gata si o parte din artisti sunt deja aici.

Acum muncim sa stabilim noile detalii.

Si noua ne pare la fel de rau ca voua :( "

Persoanele care nu doresc sa participe la evenimentul care se va reprograma pot recupera contravaloarea biletelor achizitionate incepand de marti 20 septembrie 2016 astfel:

- Bilete fizice:
Persoanele care au achizitionat bilete prin intermediul www.bilete.ro si doresc sa renunte la acestea si sa recupereze contravaloarea biletelor achizitionate (fara taxele de curierat sau de transfer bancar - conform conditiilor de vanzare de bilete ale www.bilete.ro ) o vor putea face la casieria bilete.ro ( Hotel Ibis de la Gara de Nord, Bucuresti) prezentand biletele achizitionate si codul comenzii de bilete incepand cu marti 20 septembrie 2016.

Persoanele care sunt in imposibilitatea de a ajunge la casieria sau sediul bilete.ro pot trimite biletele prin curier la sediul Bilete.ro, contravaloarea biletelor returnandu-se in contul indicat de persoana care a achizitionat biletele.

- E-ticket:
In cazul achizitiei de eBilete platite online, va rugam sa ne trimiteti o solicitare pe adresa de e-mail office@bilete.ro, iar returul contravalorii acestora se va face in termen de 14 zile lucratoare in contul din care s-a efectuat initial tranzactia. Nu necesita deplasarea la casieria Bilete.ro

Distribuie aceasta pagina

Newsletter @ Bilete.ro

Oferte exclusive si o editie saptamanala cu cele mai noi evenimente.